Ескі сайтқа сілтеме

SWIFT Сервистік Бюро HP блейд- серверлерде Windows Server 2008 операциялық жүйе мен SWIFT Alliance Access интерфейсті кластерде іске асырған бағдарламалық-техникалық кешен болып саналады.

SWIFT Сервистік Бюроның негізгі қызметтері

  • SWIFT белгілеріне сәйкес SWIFT орталық интерфейсін керекті инфрақұрылымен қамтамасыз ету және қызмет көрсету. Бұл инфрақұрылым пайдаланушыларға дейінгі коммуникациялық, желілерді, модемдерді, криптографиялық жабдықтарды және басқа да шеткі жабдықтарды қамтиды.

  • Бағдарламамен қамтамасыз етуді инсталляциалау, барлық пайдаланушылар үшін жабдықтарды жөнге салу мен тексеруді жүргізу (кілттен қоюға дейін).

  • Жаңартылған бағдарламамен қамтамасыз етудің барлық түрлерін уақтылы беру.

  • Қызметкерлерді шектелген терминалмен және коммуникациялық жабдықтармен жұмыс істеуге қажетті оқыту.

  • SWIFT жұмысына қатысты барлық мәселелер бойынша қызу қуаттауды қамтамасыз ету, техникалық және операциялық кеңестер көрсету, нақтылы жағдайды тексеру мен талдауға байланысты проблемаларды шешу, керекті уақыт ішінде уақытша шешімдер беру.

  • ҚБЕО пайдаланушылар атынан SWIFT Help Desk жұмыс істеу.

  • Тіркеу құжаттарын толтыруға көмек беру.

ҰТК Сервистік Бюро арқылы SWIFT қатысушыларына қосылу үлгісі

SWIFT халықаралық желісіне Cервистік Бюро арқылы қатысушыларды қосу кезінде қосылудың екі үлгісі пайдаланылады:
Shared connection

1. SAA – SWIFT Alliance Access – “Shared connection” қосылу үлгісі бойынша SWIFTNet желісіне кіру үшін Пайдаланушымен қолданылатын бағдарламалық қамтамасыз ету – SWIFT Alliance Webplatform екіфакторлық сәйкестендіруді мамандандырылған бағдарламалық қамтамасыз ету жолымен SWIFT Alliance Access Сервистік Бюросының орталық интерфейсіне пайдаланушылардың on-line кіру мүмкіндігін қамтамасыз ету;

 

Gateway connection

2. SAG – Сервистік Бюроның “SWIFT Alliance Gateway” шлюзі арқылы ” Gateway connection” үлгісі бойынша SWIFTNet желісіне кіру үшін жеке SWIFT Alliance Access/Entry кешенінде жұмыс істейтін Пайдаланушымен қолданылатын SWIFT Alliance Gateway – бағдарламалық қамтамасыз етуі;

 

SWIFT Сервистік Бюросы арқылы Shared Connection қосудың артықшылығы

 

  • Барлық қызметтерді сақтап қаржылық шығынды азайту.

  • Кешенді әкімшілік басқару мәселелерін ҚҚ қызметкерлері орындайды.

  • Бағдарламалық-ақпараттық құралдарды жайғастыру үшін қосымша қызмет алаңы қажет болмайды.

  • Стандарттық пішінді терминалға қарағанда ҚҚ қондырылған SWIFT терминалы өте жоғары техникалық және қызметтік мүмкіндіктерге ие.

  • SWIFT бірлестігі жаңа концепцияларды іске асырғанда қаржылық шығын азаяды.

  • Егер Сіз күніне 200-ден аз хабарлар жіберетін болсаңыз, өзіңізге дербес кешен алуыңыз тиімсіз.

  • Shared Connection жұмысы салған қаржыны жоғалтпай дербес кешен алуға мүмкіндік береді.

S.W.I.F.T. пайдаланушылары үшін Сервистік бюроның S.W.I.F.T. сервисіне қосылу қызметінің қолжетімділігі.

 2023 жыл

Ай Қосылу үлгісі бойынша қызметіне қолжетімділік коэффициенті (%)
Shared Connection Gateway Connection
Қаңтар 99,3% 100%
Ақпан 100% 100%
Наурыз 99,3% 100%
Саур 100% 100%
Мамыр 100% 100%
Маусым 100% 100%
Шэлде 100% 100%
Тамыз 100% 100%
Қыркүйек 100% 100%
Қазан 100% 100%
Қараша 99,7% 100%
Желтоқсан 100% 100%

 2022 жыл

Ай Қосылу үлгісі бойынша қызметіне қолжетімділік коэффициенті (%)
Shared Connection Gateway Connection
Қаңтар 94,1% 90,4%
Ақпан 100% 100%
Наурыз 100% 100%
Саур 100% 100%
Мамыр 100% 100%
Маусым 100% 100%
Шэлде 100% 100%
Тамыз 100% 100%
Қыркүйек 98,3% 100%
Қазан 100% 100%
Қараша 100% 100%
Желтоқсан 100% 100%

 2021 жыл

Ай Қосылу үлгісі бойынша қызметіне қолжетімділік коэффициенті (%)
Shared Connection Gateway Connection
Қаңтар 100% 100%
Ақпан 100% 100%
Наурыз 100% 100%
Саур 100% 100%
Мамыр 100% 100%
Маусым 100% 100%
Шэлде 100% 100%
Тамыз 100% 100%
Қыркүйек 100% 100%
Қазан 100% 100%
Қараша 100% 100%
Желтоқсан 98,8% 99,7%